بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

پیام حامیان سرکار خانم دکتر لادن رنجبر حقیقی

موضوع :  پایان انتخابات

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام ؛

ماراتن انتخابات به خط پایان رسید .

رقابتی که به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیروز اصلی آن نظام و ملت ایران بودند . ملتی که با حضور پر شور خود لبیک گویان به ندای رهبری عزیزشان ، حماسه دیگری را رقم زدند ، تا جهانیان بار دیگر در برابر عظمت و اقتدار ایران اسلامی سر تعظیم فرود بیاورند و دشمنان قسم خورده وادار به خضوع در برابر این نظام مردم‌سالار گردند .

 

خواهر گرامی سرکار خانم رنجبر حقیقی

امروز اگرچه علی رغم شایستگی برای حضور در شورای شهر تهران ، این امکان برای برای شما میسر نشد اما به فضل الهی آینده روشن است . چرا که تجربه گرانسنگ و ارزشمند شرکت در آوردگاه بزرگ انتخابات ان شاءالله مقدمه ای است برای حضوری قدرتمند در میادین بعدی .

از دستاوردهای با ارزش این حضور ، یافتن دوستان و همراهانی بود که دلسوزانه و مسئولانه به یاری شما شتافته و در این راه از هیچ همتی مضایقه نکردند .

نعمتی که شاید بسیاری از رقبای شما در کارزار انتخابات از آن محروم بودند .

خداوند متعال در قرآن می فرمایند:

 « چه بسا چیزى را خوش نداشته باشید، حال آن که خیر شما در آن است و یا چیزى را دوست داشته باشید، حال آن که شرّ شما در آن است. و خدا مى داند، و شما نمى دانید. 216 سوره بقره»

یادمان باشد  همیشه آنچه خدا برای ما در نظر می گیرد ، به خیر و صلاح ما نزدیک تر است .

در خاتمه ضمن آرزوی توفیق برای  سرکار عالی و کلیه دوستان و همراهان عزیز  ، امیدواریم دعای خیر مادر سادات و سرور نسوان عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بدرقه راه شما و بانوان این سرزمین باشد .

 

به روح مطهر امام راحل و شهدای عزیزمان درود می فرستیم و برای ملت قهرمان ایران آینده ای سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو می کنیم.

 

فردا روشن است و چندان دور نیست . ان شاءالله "می شود و می توانیم".

یا علی مدد